VIII

 poniedziałek, 22.06.2020 r.


 poniedziałek, 22. 06. 2020 r.

To nasze ostatnie spotkanie online w tym roku szkolnym. Zapraszam do drugiej części zabaw z fizyką.

Temat: Gry i zabawy fizyczne – online. (1h)



1. Elektryzujący test 😊

2. Szalony naukowiec – milionerzy.

3. Pasujące pary – opisz wektor.



Kochani!
Wakacje już tuż tuż. Nie spotkamy się w piątek na zakończeniu roku szkolnego. Bardzo nad tym ubolewam. Wierzę, że we wrześniu uda nam się spotkać na apelu z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Choć nie będziecie już moimi uczniami, to bardzo czekam na to spotkanie i powrót do normalności💗

A dziś mogę Wam życzyć:
SPOKOJNYCH, BEZPIECZNYCH, UDANYCH I CIEPŁYCH WAKACJI❗❗








 piątek, 19.06.2020 r.

Obiecane gry i zabawy fizyczne. Miłej zabawy.

Temat: Gry i zabawy fizyczne – online. (1h)

1. Wzory.

2. Pasujące pary.

3. Ciało stałe, ciecz, czy gaz?




Na dziś to koniec. Za tydzień o tej porze będą już wakacje❗❕❗❕



 poniedziałek, 15.06.2020 r.


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. My już robimy sobie drobne podsumowanie 2 lat nauki fizyki w szkole podstawowej.
Najbliższe nasze spotkania będą w formie gier, zabaw, quizów w formie online.

W tym miejscu jeszcze przypomnę, jak przekształcamy wzory. Wiem, że w dalszym ciągu bywa to kłopotliwe.

Temat: Metody przekształcania wzorów fizycznych. (1h)

1. Metoda trójkącika


2. Metoda matematyczna




3. Metoda – zmienna ze wzoru



Często jest tak, że najłatwiejsza metoda to właśnie ta 1. Nie wstydź się jej używać. Najważniejsze, aby metoda którą chcesz stosować była dla Ciebie zrozumiała.


Pozdrawiam 😀





poniedziałek, 08.06.2020 r.


Na dziś zaplanowałam temat bliski każdemu z nas.

Temat: W jaki sposób wykorzystujemy fizykę w życiu codziennym.

Zapoznaj się z prezentacją na ten temat. Znajduje się pod linkiem:



Mam nadzieję, że podjęty temat skłoni niektóre osoby do pogłębienia wiedzy z tego przedmiotu i uzmysłowi jego znaczenie.


Pozdrawiam!



piątek, 05.06.2020 r.



Zauważyliście, że skończyły się nasze tematy? A jeszcze kilka lekcji przed nami, więc wykorzystamy ten czas na podsumowani podstaw fizyki. Na pewno, będzie okazja zdobytą wiedzę wykorzystać w życiu codziennym 👍

Temat: Fizyka od podstaw - wielkości fizyczne, wzory i jednostki.



Udanego weekendu! ✋✋




 poniedziałek, 01.06.2020 r.


Choć już całkiem duże z Was dzieci, to jednak przyjmijcie życzenia z okazji Dnia Dziecka – bo przecież dziećmi jesteśmy całe życie ;)



Z tej oto okazji, całkiem fajnie ułożył nam się temat. Ostatnio słuchaliśmy muzyki a dziś dowiemy się coś więcej o oglądaniu filmów.

Temat: Oglądamy film. (1h)

1. Projektor filmowy.
Projektor rzuca klatki filmu na ekran w takim samym tempie, w jakim zostały one nakręcone. Lecz jeżeli dwadzieścia cztery klatki na sekundę wystarczają, by dać wrażenie ciągłego ruchu, to jest to zdecydowanie za małej, by wygodnie oglą­dać film, gdyż wyraźnie widać migotanie obrazu. Z tego powodu projektor wyposażony jest w mi­gawkę, która przerywa strumień światła i powo­duje, że każda klatka jest wyświetlana dwu, bądź trzykrotnie. Procedura ta zwiększa częstotliwość odświeżania obrazu do 48 lub 72 razy na sekundę, co właściwie eliminuje migotanie.
Film jest przesuwany skokowo przez strumień światła projektora w ten sposób, że jedna klatka jest szybko zastępowana następną. Odpowiadający dźwięk zapisany jest kilkanaście klatek dalej, tam gdzie film wędruje przez projektor bez szarpnięć. Sygnał dźwiękowy odtwarzany jest w ten sposób, że przez zapisaną ścieżkę optyczną przepuszcza się promień świetlny, a z drugiej strony rejestruje się jego zmiany za pomocą detektora światłoczu­łego. Zmiany te, odpowiadające zapisanym dźwię­kom, detektor transformuje na sygnały elektrycz­ne, które są następnie wzmacniane i odtwarzane przez głośniki w kinie.



3. Jak działa kino 3D?
Dzięki parze oczu człowiek widzi obiekt pod odrobinę różnymi kątami, a mózg łączy ze sobą oba obrazy w jeden i na podstawie różnic perspektywy określa wielkość i odległość obiektu. W ten sposób powstaje przestrzenny obraz obiektu z poprawnymi proporcjami. 

Aby otrzymać wrażenie trójwymiarowości, oczy widza tak samo jak w rzeczywistości muszą widzieć dwa różne obrazy - jego mózg łączy je w obraz trójwymiarowy.
Wrażenie trójwymiarowości powstaje, jeśli obraz docierający do lewego oka nieco różni się od tego, które widzi prawe oko. Mózg, mając do dyspozycji informacje pochodzące z obu oczu, konstruuje przestrzenny obraz z realistycznym wrażeniem głębi. Aby go oszukać, wystarczy do obu oczu dostarczyć obrazy nieco przesunięte względem siebie - tak właśnie działa kino 3D.
Można „oszukiwać” mózg z użyciem obrazów anaglifowych, ale w salach kinowych efekt ten uzyskuje się w oparciu o różną polaryzację obrazów docierających do lewego i prawego oka.

Temat znajduje się w Waszych podręcznikach od strony 253 do strony 259.

Miłego dnia –Zrób sobie domowe kino w ramach odpoczynku 👀👀 
Miłego oglądania! 😀




 piątek, 29.05.2020 r.

Kolejny temat jest nawiązaniem do działu: Drgania i fale.
Lubimy słuchać muzykę, relaksujemy się przy niej doskonale, bądź świetnie bawimy.
Oto kilka ciekawostek.


Temat: Słuchamy muzyki. (1h)









 Czy można wydobyć dźwięk z kieliszków?
Zapraszam Cię na film:

 Jak zobaczyć dźwięk?



 Fale dźwiękowe, czy dźwięk zgasi świeczki? Dlaczego jest tak głośno?


Dziękuję Wam za uwagę i poświęcony czas.
Miłego odpoczynku weekendowego 😉



 poniedziałek, 25.05.2020 r.





Temat dla sportowców :), ale jest na tyle ciekawy, że polecam go każdemu.
Dziś bez pisania, bez pracy domowej…..sama przyjemność ;)

Temat: Sport. (1h)

Fakty:

Fizyka w sporcie

W  każdym sporcie możemy wykazać elementy zjawisk fizycznych : zmiana położenia: lekkoatletyka- bieganie , pływanie, skoki, jazda konna, gry w piłkę.  Ogromne znaczenie ma siła grawitacji , siły oporów w ruchu - opór powierza , opór wody. Bez znajomości zależności tych sił raczej nie byłoby możliwe uprawianie sportów. Przykłady zastosowania zjawisk  fizycznych w sporcie.

 Piłka nożna : wprawianie piłki w ruch , nadanie jej odpowiedniego kierunku , znajomość ruchu obrotowego, opływowy kształt piłki. Przy każdych kolejnych mistrzostwach produkowane są piłki biorące pod uwagę minimalizację oporów w ruchu.

Bieganie – odpowiednie obuwie zwiększające siły tarcia, eliminowanie ruchów rąk : zamiast wymachiwania zginamy ręce w łokciu aby zmniejszyć opory w ruchu i utraty energii. , odpowiednie rozłożenie sił mięśni od startu do mety, związanie włosów przez zawodniczki , obcisły strój.

Kolarstwo : odpowiedni kształt kierownicy , cienkie opony w rowerze, obcisły , opływowy strój, zgięta  pozycja kolarza, znajomość siły odśrodkowej – odpowiednie pochylenia kolarza na zakręcie.

Pływanie: wykorzystanie siły wyporu wody oraz siły oporu wody. Suma siły wyporu i siły tarcia to siła napędowa pływaka ; odpowiedni strój oraz czepek, który daję opływowy kształt.  

Ciekawe strony, filmy, prezentacje :)

  • Jak fizyka wpływa na grę w koszykówkę?

  • Fizyka w sporcie – prezentacja

  • Fizyka w sporcie – prezentacja

  • Fizyka a nurkowanie.

  • Jak wysokość nad poziomem morza wpływa na sprawność fizyczną?

Jest tego wiele, wiele więcej :)
Miłego oglądania.


 piątek, 22.05.2020 r.

Jak już wspomniałam: Fizyka jest wszędzie :)
Każdy z nas czasami musi pójść do lekarza i się przebadać, czy to profilaktycznie, czy z powodu choroby, czy jakiegoś urazu. Gdyby nie specjalistyczny sprzęt byłoby to trudne. Sprzęt ten działa właśnie w oparciu o fizykę.
Zapisz temat i notatkę:

Temat: U lekarza. (1h)

1. Pulsoksymetr.
2. Tomograf.
3. Ultrasonograf i efekt Dopplera.
4. EKG i EEG.
5. Rezonans magnetyczny.


Zadanie na ocenę!!
dla chętnych ;) 
Termin: do 01.06.2020 do godziny 18:00
Dziś Wy popracujecie samodzielnie. Do wyboru dwie opcje:
1. Kto potrafi robi prezentację w PowerPoincie.
2. Kto jeszcze nie miał nigdy do czynienia w PowerPointem proszę wykonać swoją pracę w Wordzie, OpenOffice czy LibreOffice – w zależności co macie na swoim komputerze. Dwie ostatnie pozycje to programy darmowe, więc każdy bez problemu może je zainstalować.
Czego ma dotyczyć praca?

Opisz przynajmniej 3 z powyższych urządzeń wraz z ciekawymi zdjęciami, rysunkami, schematami, metodą działania i oczywiście notatką.






 poniedziałek, 18.05.2020 r.


Na dzisiejszych zajęciach zajmiemy się substancjami, które schładzamy, czy zamrażamy.
Notatka do zeszytu to treść pisana czcionką niebieską.

Temat: Czas na deser. (1h)

Zupę już mamy, drugie danie też...dziś czas na deser. A będą to LODY :)

1. Substancje można schładzać na wiele sposobów, zarówno chemicznych, jak i fizycznych.
2. W lodówkach domowych najczęściej wykorzystuje się efekty obniżania temperatury substancji na skutek parowania lub rozprężania gazu.
3. W kuchni molekularnej za pomocą nowoczesnych urządzeń przyrządza się nietypowe potrawy, np. „kawior” z cytryny.


Filmy pomocnicze i ciekawostki

Budowa i działanie lodówki



Zamarzanie bańki mydlanej


Jak zrobić kawior z cytryny?


Na tym kończymy. Hmm...co dziś u Ciebie na deser?

Pozdrawiam ✋✋


 piątek, 15.05.2020 r.

Temat: Analiza zadań ze sprawdzianu z działu „Optyka” (1h)


Dziś zajmiemy się naszym ostatnim sprawdzianem wiedzy. Kto odesłał do mnie zadania, może sprawdzić, w których miejscach popełnił błąd, a co poszło mu świetnie :)
Poprawcie błędy!

Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? :)

Zadanie 2 str. 82
Śnieg odbija 90% światła.
Asfalt odbija 10% światła.

Beton odbija 45% światła.

Zadanie 1 str. 98



Zadanie 2 str. 110
Najwyższy łuk – czerwony. Niżej pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski i fioletowy. Tęcza powstaje w wyniku rozszczepienia światła białego w kropli wody na różne barwy.

Nie zapomnij przepisać zadania do zeszytu, jeśli nie masz ćwiczeń.

Pozdrawiam!



 poniedziałek, 11.05.2020 r.

Witajcie!

 Zanim przejdziemy do tematu dzielniejszego spotkania, podaję hasła do krzyżówki. Kto miał trudność z uzupełnieniem - proszę uzupełnić, kto nie zrobił - proszę wpisać. Kto zrobił poprawnie, bądź trochę - zajrzyj do edziennika 😀


POZIOMO: 2. OBRAZ, 4. UNIWERSYTET, 6. OKULAR, 7. MROK, 9. ODBICIE, 11. TYP, 13. KĄT, 14. ROZPRASZAJĄCA, 16. BARWA, 17. WYPUKŁA PIONOWO: 1. DALEKOWIDZ, 2. OGNISKO, 3. METR, 5. SKUPIAJĄCA, 7. MONITOR, 8. WKLĘSŁA, 10. DIOPTRIA, 12. POZORNY, 15. ZAĆMA 

Przed nami kilka ciekawych tematów, dosyć życiowych i naprawdę pokazujących, że fizyka jest wszędzie. Choć możecie uważać, ze jest Wam do niczego niepotrzebna, że jest trudna, że jest nudna….to uwierzcie mi – jest ciągle w naszym życiu :)

Bo chociażby….

Temat: Gotujemy obiad. (1h) ← (zapisz temat i notatkę – niebieska czcionka)

1. Pierwsze danie – Zupa … mniam ;)
2. Drugie danie:
a) Danie z szybkowaru,
b) Warzywa z kuchenki mikrofalowej,
c) Frytki – smażone czy pieczone?

Prezentacja uczniów - rozjaśni Ci ten temat :)

https://prezi.com/h85ifwj8pdyu/gotujemy-obiad/

Zapytacie, gdzie deser? Za tydzień...bo to kolejny bardzo szeroki i intrygujący temat :)

Temat znajduje się w podręczniku od strony 236 do strony 238.
Zapoznaj się z materiałem i krótko opisz każdy punkt.

Pomocne będzie podsumowanie w żółtej ramce, które wklejam poniżej, a jest na stronie 238.


Do piątku ✋✋✋✋



 piątek, 08.05.2020 r.

★UWAGA! Na krzyżówkę, czekam do dziś do godziny 19:00 ★

Temat: Sprawdzamy swoją wiedzę z działu „Optyka” - zapisz temat do zeszytu.

W formie sprawdzenia swojej wiedzy z działu „Optyka” wykonamy kilka ćwiczeń, które proszę odesłać do mnie do dnia 15.05.2020 r.
Jeśli masz w domu ćwiczenia to podaję numery zadań, dla osób które nie posiadają ćwiczeń dołączam zdjęcia :) - wykonaj rysunki samodzielnie w najprostszej postaci, na spokojnie sobie z tym poradzisz :)

ćw. 2 str 82, ćw. 1 str 98, ćw. 2 str 110





Zadania są bardzo krótkie i bardzo łatwe. Powodzenia 💪👍

Miłego weekendu 🌈🌞



 poniedziałek, 04.05.2020 r.


Moi drodzy Uczniowie! 😀

Tematem na dziś jest powtórzenie materiału, dział "Optyka" właśnie dobiegł do końca 👍

Temat: Powtórzenie materiału z działu „Optyka” ← zapisz temat.

Proszę o odesłanie do mnie krzyżówki – przez UONET+, Gmail, bądź zdjęcie SMS.
Gry i zabawy na dziś:

1. Milionerzy.

2. Wisielec.

3. Uzupełnij luki.



4. Krzyżówka – jest również w Twoich ćwiczeń, str 112.


Na dziś to koniec. Nie zapomnij odesłać do mnie wypełnionej krzyżówki.
Pozdrawiam Was ✋✋




poniedziałek, 27.04.2020 r.

Witajcie po kolejnym weekendzie 👀 jak się dziś czujecie? 
Czy potrzebujecie mojego wsparcia, rozmowy? 
Piszcie śmiało, zawsze możemy skontaktować się telefonicznie i przedyskutować trapiące Was tematy, sytuacje, nawet Wasze nastroje 😍

W dniu dzisiejszym proszę Was, abyście cofnęli się do 17 kwietnia, kiedy opisałam temat BARWY.
Jest to temat przeznaczony na 2 godziny lekcyjne. W związku z tym nie daję dziś dodatkowego materiału, gdyż to co było to i tak spora dawka wiedzy i ćwiczeń. Warto jednak byłoby, abyście próbowali poszukać w internecie filmu/prezentacji - który Wam najbardziej podoba w doniesieniu do tego tematu i przesłali mi link na email :)

Liczę na Waszą kreatywność w poszukiwaniach 😀


 piątek, 24.04.2020 r.

Temat: Luneta i mikroskop. (temat i notatkę zapisz w zeszycie ← to co na niebiesko)

1. Luneta astronomiczna
Luneta astronomiczna składa się z 2 soczewek skupiających, z których mocniejsza służy jako lupa do oglądania obrazu tworzonego przez słabszą soczewkę.

Soczewkę tworzącą obraz nazywamy obiektywem, a soczewkę, przez którą ten obraz oglądamy - okularem

2. Mikroskop.
Mikroskop służy do oglądania bardzo małych obiektów – np. bakterii.
Również składa się z dwóch soczewek skupiających.
W mikroskopie dwie soczewki umożliwiają zwielokrotnienie powiększenia. Bakteria oglądana przez samą lupę nadal byłaby za mała, aby ją dostrzec.




Dziś bez pracy domowej, życzę Wam miłego weekendu 🌞☕🎶


 poniedziałek, 20.04.2020 r.


Temat: Składanie barw. (temat i notatkę zapisz w zeszycie - kolor niebieski)

1. Podstawowe barwy światła.
Czerwony, zielony i niebieski są podstawowymi barwami światła. Łącznie tworzą one światło odbierane przez ludzkie oko jako białe.
2. Mieszanie barw.
Jest czymś innym niż składanie barw światła. Kolorami podstawowymi farb są: cyjan, magenta i żółty. Z tych kolorów uzyskuje się barwy w druku i drukarkach komputerowych.

Zadanie domowe

Doświadczenie:
 

 Wnioski z doświadczenia zapisz w zeszycie i przekaż mi pracę domową do sprawdzenia.

Temat w Twoim podręczniku znajduje się od strony 222 do strony 225.

Do piątku ✋✋



 piątek, 17.04.2020 r.
poniedziałek,27.04.2020 r.

Temat: Barwy. (Zapisz temat i notatkę w zeszycie) - temat na 2 jednostki lekcyjne.

1. Barwy światła.
Wiemy już, że światło jest falą elektromagnetyczną. Różne długości fal odbieramy jako różne barwy.



2. Rozszczepienie światła.
Światło białe jest mieszaniną fal o rożnych długościach. Za pomocą pryzmatu możemy rozszczepić światło.
Przypomnij sobie czym jest pryzmat :)


Za pomocą pryzmatu możemy rozszczepić światło białe na jego poszczególne barwy składowe.

Zadanie domowe
Odpowiedz na pytanie:
Jak powstaje tęcza? (odpowiedź możesz przekazać przez email,  e-Dziennik, bądź telefonicznie – sms).

3. Ciało białe odbija wszystkie barwy światła.
Ciało kolorowe (np. zielone) odbija tylko światło jednej barwy (zielonej), a pozostałe pochłania.
Ciało czarne pochłania prawie całe padające na nie światło.


Podsumowanie – film. Zapraszam do obejrzenia.



Temat znajdziesz w podręczniku od strony 218 do strony 221.




poniedziałek, 06.04.2020 r.

Przerobiliśmy już zwierciadła płaskie i zwierciadła kuliste wklęsłe. Wśród zwierciadeł na uwagę zasługuje jeszcze jeden rodzaj zwierciadła. Dokładnie jak w temacie, który wraz z punktami i notatką zapiszcie w zeszytach.

Temat: Zwierciadła wypukłe.

1. Zwierciadło sferyczne wypukłe - w tym przypadku niezależnie od odległości przedmiotu od zwierciadła powstający obraz jest pozorny, prosty i pomniejszony. Po skierowaniu na nie wiązki promieni równoległych łatwo zaobserwować, że przedłużenia promieni świetlnych przecinają się w punkcie F' (zwanym ogniskiem pozornym zwierciadła) natomiast długość odcinka AF' = AF = f; odległość AO i AO' jest równa długości promienia sfery R a odległość AF nazywana jest ogniskową zwierciadła i oznaczana małą literą f, gdzie f = R/2

Nie zaszkodzi nam, jak właśnie w tym momencie obejrzymy film o wszystkich trzech rodzajach zwierciadeł. Zapraszam!📺👀


 2. Obraz – pomniejszony, prosty, pozorny.
 Tu również poświęćmy chwilkę na bardzo jasny w przekazie filmik 📺👀

3. Zastosowanie zwierciadeł wypukłych.
- lusterka samochodowe,
- w celu zmniejszania obserwowanych przedmiotów.

Dziś bez pracy domowej.

 Tym miłym akcentem doszliśmy do przerwy świątecznej.  Będą to inne święta niż dotychczas, ale mam nadzieję, że przyniosą radość, zdrowie i spokój. I tego życzę Wam moi Kochani i Waszym  rodzinom.
Spokojnych Świąt!

Pozdrawiam Was!

piątek, 03.04.2020

 Kolejny temat z optyki geometrycznej. Tym razem:

Temat: Zwierciadła wklęsłe. (Zapisz temat w zeszycie)

Pomocna będzie strona epodręczniki.


Znajduje się tu dzisiejszy temat.
Do zeszytu zapisujemy:
1. Zwierciadło wklęsłe to wycinek sfery (powierzchni kuli), na który patrzymy od wewnątrz.
Przykłady codziennego użytku to choćby: szklany reflektor latarki, czy wewnętrzna strona łyżki (chochełki).
Obejrzyj dwa kolejne filmiki zanim przejdziesz do punktu 2.
2. Pojęcia i wielkości opisujące zwierciadło kuliste wklęsłe.
(Przerysuj ilustrację do zeszytu)

Przechodzimy do punkt 3, który również znajduje się na otwartej stronie, zapoznaj się z filmem.
3. Powstawanie obrazu w zwierciadle wklęsłym.

Został nam ostatni punkt.
4. Zastosowanie zwierciadeł wklęsłych.
Zwierciadła wklęsłe znalazły zastosowanie jako reflektory w lampach samochodowych, latarkach, antenach i teleskopach astronomicznych.

Wiem, nie jest to łatwy temat. Podobnie, jak było przy soczewkach, trudno jest to Wam sobie wyobrazić. W Waszych podręcznikach temat znajduje się od strony 204 do strony 210.

❗❗Dziś bez pracy domowej :)

A dla chętnych chwila zabawy:

Koniec na dziś. Zróbcie sobie przerwę i pamiętajcie o higienicznym stylu pracy przy 💻.

Odpocznij 📺🎮🎵🎹🎧



poniedziałek, 30.03.2020 r.

 Dziś zajmiemy się tematem zwierciadeł płaskich, w Waszych podręcznikach jest on na stronie 199.
Otwórzcie książkę, dziś się przyda.

Temat: Zwierciadła płaskie.

1. Prawo odbicia. (przepisz treść prawa odbicia z podręcznika i przerysuj rysunek, który znajduje się obok prawa, również możesz przerysować rysunek, który zamieściłam poniżej)

2. Odbicie i rozproszenie.
Zapoznaj się z filmem 📺

 3. Obraz w zwierciadle. (ile razy w ciągu dnia przeglądasz się w lustrze, przejrzyj się i tym razem)

🏡🏡Zadanie domowe
Napisz jakie cechy ma obraz, który obserwujesz przeglądając się w lustrze.
Odpowiedź prześlij do 3.04.2020 r. na email: izabela.lew@sosw.swinoujscie.pl
Powodzenia!


piątek, 27.03.2020 r.

Temat: Oko i aparat fotograficzny.

1. Oko - budowa i wady wzroku.
Obejrzyj film, z którego dowiesz się, jak zbudowane jest oko oraz jakie są wady wzroku.


2. Aparat fotograficzny i inne narzędzia optyczne.
Dołączam dwa filmiki - z ☕milej się ogląda 📺




Praca dla chętnych:
Wybierz jeden przyrząd optyczny, opisz go, przedstaw na rysunku/schemacie, wymień jego zastosowanie i do 03.04.2020 r. prześlij w formie zdjęcia na mój służbowy adres email: izabela.lew@sosw.swinoujscie.pl 

Witajcie!

To nasza pierwsza lekcja w systemie zdalnym. Będę tu dla Was zamieszczać informacje niezbędne do nauki fizyki w klasie ósmej. Nadal będziemy korzystać z podręczników i ćwiczeń, ale tutaj postaram się przekazać materiał w sposób jasny, klarowny, zrozumiały, a przede wszystkim ciekawy. Nie będziemy się nudzić.
Oczywiście system pracy się nie zmieni, nadal w zeszycie należy wpisywać temat i w miarę możliwości rozwiązywać zdania z zeszytu ćwiczeń.
Życzę Wam i sobie udanej pracy i zadowolenia z naszych lekcji.
Powodzenia :)

32 komentarze:

  1. Obejrzałem i przepisałem Jakub Piotrowicz klasa 8

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Kuba, dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłem zadanie dodatkowe mama puzniej wyśle

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostała pani emaila z moim zadaniem dodatkowym??

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :) Bardzo się cieszę, że pracujesz w domu - choć wiem, że są to trudne tematy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. OK! Nie zapomnij Kuba o pracy domowej :)
      Świetnie pracujesz! Trzymaj tak dalej :)

      Usuń
  7. :) miło Was "widzieć" Chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecny jakub

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiktor A obecny

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia